Κοινοποιησεις

Τι ήσουνα για μένανε:

Ένα μεγάλο πανηγύρι πολιτικής διαπλοκής και διαθφοράς, ένα μέσο ακραίας χειραγώγησης

που έκανε την κοινωνία να πιστεύει τα απίστευτα.

Το εργαστήρι της παραπληροφόρησης που λατρευότανε απ’ το Υπουργείο Δημοσίας τάξεως και ΥΠΕΧΩΔΕ κυρίως..

Ένας υπηρέτης της εξουσίας, ένας πάπας που ξέπλενε της αμαρτίες των εγκληματιών παραποιώντας βίντεο ντοκουμέντα και στρέφοντας την κοινωνία εναντίων των ίδιων των ανθρώπων της.

Ένα μπλέντερ της υποκουλτούρας και του (υπο)πολιτισμού.

Το MEGA όπλο (σε πρώτο πλάνο πάντα ) της τράπεζας – χορηγού, υποβασταζόμενο από στρατιώτες δημοσιογράφους του, με τους οποίους ξεκλείδωναν όλες οι πόρτες των δημοσίων έργων και του άπειρου δημόσιου χρήματος.

Ο MEGA σκουποκώλης της εκάστοτε εξουσίας.

Οσο για τους εργαζόμενους λυπάμαι που ο Πρετεντέρης με τον αρχισυντάκτη κι ο Καψής με τον καμεραμάν και η ηχολήπτρια θα είναι όλοι συν+άδελφοι.

Το (γνωστό) 

ποίημα

” Δεν τους λέω αντίο,

το αντίο φέρνει μαζί του

το παγωμένο αγέρι του

για πάντα “

( Ο αποχαιρετισμός που ανήρτησε ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος )

Ο Διευθυντής Ειδήσεων του Mega, στο αποχαιρετιστήριο του μήνυμα, χαρακτήρισε τη μέραως ιδιαίτερα δύσκολη για τον ίδιο και ευχαρίστησε προσωπικά τους δημοσιογράφους με τους οποίους  «συνταξιδέψανε» μαζί για χρόνια και δέθηκαν με καλές και άσχημες στιγμές, με επιτυχίες και αποτυχίες.

«Προσέφεραν το περίσσευμα της γνώσης τους, του ταλέντου τους, της ψυχής τους»,
με θυσίες για το κανάλι που με τη σκληρή δουλειά τους το φέρανε στις πρώτες θέσεις της ενημέρωσης.

«Δούλεψαν αργίες, Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιές, Πάσχα, έκοψαν από τις άδειές τους μέρες για να μη λείπουν από το ρεπορτάζ, ξενύχτησαν στο δρόμο για να πάρουν μια δήλωση ή ένα πλάνο.»

Προηγούμενο άρθροΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ – ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ | ” ΟΥΡΑΝΟΣ” ο Νέος δίσκος μετά από 20 χρόνια!!
Επόμενο άρθροΠοια είναι πραγματικά η ανθρώπινη φύση ;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Μένει στα Εξάρχεια. Ζει στον πλανήτη του. Βλέπει φωτογραφικά (κυρίως ασπρόμαυρα) Γνωρίστηκε με τη φωτογραφία τον προηγούμενο αιώνα. Αγαπά τον Φρίντριχ Νίτσε για το "Η αισθητική είναι ανώτερη της ηθικής". Αγαπά τη λέξη ελευθερία και το ασπρόμαυρο πορτραίτο. Τα καρέ του Ντίνου Διαμαντόπουλου και τον Helmut Newton, εμμονικά. Συμφωνεί πώς ο χρόνος καταστρέφει τα πάντα, εκτός από το ουίσκι. Κι ότι κανείς δεν μπορεί να ξεγελάσει το θάνατο, παρά μόνο η ζωή. Είναι πεπεισμένος πώς η ζωή του είναι βασισμένη σε πραγματική ιστορία και πώς ο γιαλός είναι στραβός.