Κοινοποιησεις

Δεν μ’ αρέσουν οι ταμπέλες.
Είναι παράλογο να υπάρχουν εθνικές, θρησκευτικές, φυλετικές, ταξικές και κάθε είδους ταμπέλες.
Μου προκαλούν εμετό και ντροπή.

Πίσω από κάθε τέτοιου είδους προσέγγιση, που διαχωρίζει εμμονικά τους ανθρώπους, κρύβεται το μίσος για τον Άνθρωπο, ο φόβος, η έλλειψη παιδείας και όλα αυτά μαζί συνιστούν μια συμπλεγματική κατάσταση, νοσηρή και ατελέσφορη.
Όσοι κρύβουν τα συμπλέγματά τους με τον τρόπο αυτό, έχουν ανάγκη να μισούν και, κλασικά, είναι καλά οργανωμένοι και συμπαγείς.
Δρουν ύπουλα, εκ-βιάζουν και δολοφονούν με αποτέλεσμα να θέτουν πάντα εαυτούς σε αντιπαλότητα με τις υπόλοιπες ομάδες της κοινωνίας.
Σχεδόν πάντα ακολουθούν οδηγίες: Μόνο ό,τι πει ο αρχηγός αναγνωρίζουν ως “δικό” τους.
Επικαλούνται την αγάπη, αλλά λογοκρίνουν την ελευθερία, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση πως η καλή ελευθερία βιώνεται με περιοριστικούς όρους και η αγάπη είναι το πιο εύκολο πράγμα.
Τα σύνορά μας κινδυνεύουν, μαζί και ο Χριστούλης μας και ο θεσμός της οικογένειας από τους «ξένους» .

– ¨ Ότι τι δηλαδή; ¨

«Αμβρόσιος: «Προωθούν με σχέδιο της διάλυση της οικογένειας»
Φωνή αγωνίας του Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιου για το μέλλον της Ελλάδος.
Μέσω ανάρτησης στο ιστολόγιο που διατηρεί, ο Σεβασμιότατος σχολιάζει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την αναδοχή παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια και είναι ιδιαίτερα καυστικός.

_______________________________________________________________

Ανείπωτη τραγωδία συγκλονίζει!

Φρίκη: Αυτοκτόνησε η 29χρονη Έλενα που την βίαζε ο θετός ιερέας πατέρας της!
Η ιστορία της Έλενας Φραντζή που συγκλόνισε την Κύπρο – Τον γύρο του διαδικτύου κάνει φωτογραφία του ιερέα, ο οποίος καταδικάστηκε για σεξουαλική κακοποίηση της ανάδοχης κόρης του!
«Μια 29χρονη γυναίκα την περασμένη Παρασκευή έδωσε τέλος στη ζωή και το δράμα που βίωνε από την ηλικία των τεσσάρων ετών.»

_______________________________________________________________

Ισόβια στον συνταξιούχο αστυνομικό που σκότωσε την 6χρονη κόρη του

Το σώμα της μικρής Στέλλας είχε βρεθεί σε κάδο απορριμμάτων μέσα σε πλαστικές σακούλες, λίγα μόλις μέτρα μακριά από το σπίτι της στην Αγία Βαρβάρα. Αρχικά ο 62χρονος είχε δηλώσει εξαφάνιση της 6χρονης, υποστηρίζοντας ότι άγνωστοι είχαν εισβάλει στο σπίτι τους και την απήγαγαν, κλέβοντας μάλιστα και χρυσαφικά τους. Ωστόσο, λίγο αργότερα ο συνταξιούχος αστυνομικός, ομολόγησε ότι ο ίδιος είχε βάλει τέλος στη ζωή της κόρης του κατά λάθος όταν εκείνη αντιδρούσε και αρνιόταν να την κάνει μπάνιο.
Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα, το μικρό κορίτσι που αντιμετώπιζε κινητικό πρόβλημα, πέθανε από ασφυξία όταν ο πατέρας της πατέρας της, της έκλεισε το στόμα και τη μύτη της.
Όπως είπε ο κατηγορούμενος: «Δεν ήθελα να κάνω κακό στο παιδί μου, στις φυλακές αποπειράθηκα δυο φορές να αυτοκτονήσω.. Εκείνο το βράδυ είχα πάρει χάπια και είχα πιει κρασί».
Η μητέρα του παιδιού, που πλέον ζει εκτός Αθηνών με τον αδελφό της Στέλλας, στην κατάθεση της ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία του συζύγου της και δείχνοντας στους δικαστές φωτογραφία της 6χρονης, κλαίγοντας είπε: «Δεν μπορεί ο ίδιος ο πατέρας να αφαιρεί τη ζωή του παιδιού του… Αυτό είναι το κοριτσάκι μου, κοιτάξτε το, δεν έπρεπε να καταλήξει στα σκουπίδια».

  • Νέες επιθέσεις της φασιστικής ομάδας στη Γκορυτσά Ασπροπύργου κατά των Πακιστανών εργατών γης

.Η γνωστή ομάδα των φασιστοειδών στην Γκορυτσά Ασπροπύργου προχωρά ξανά σε ρατσιστικές επιθέσεις κατά των Πακιστανών εργατών γης. Στο στόχαστρο έχουν μπει τα θύματα τα οποία έχουν καταγγείλει τις δεκάδες ρατσιστικές επιθέσεις οι οποίες συνέβησαν από τον Αύγουστο του 2016 μέχρι τον Ιούνη του 2017.
Τη Δευτέρα στις 23 Απρίλη ομάδα 5-6 ατόμων επιτέθηκε με πέτρες στο σπίτι του Μοχάμεντ Λατίφ, ενός από τα πρώτα θύματα των επιθέσεων. Φώναζαν «ακόμη εδώ είσαι;» και έβριζαν χυδαία. Αποχώρησαν μόνο όταν ήρθε στο σπίτι ο εργοδότης του, τον οποίο ειδοποίησε ο Λατίφ. Ο ίδιος τον συμβούλευσε να μην βγει έξω διότι κινδύνευε, όπως του είπε.

Στις 27 Φλεβάρη είχε προηγηθεί επίθεση ομάδας 10-12 ατόμων στο σπίτι του Ναφίζ και του Βαρίς. Οι φασίστες φόραγαν όλοι κουκούλες. Αφού πέταξαν πέτρες εισέβαλαν στην αυλή και χτυπούσαν την πόρτα για να την σπάσουν. Φώναζαν και έβριζαν διαρκώς. Οι μετανάστες έφυγαν από την πίσω έξοδο προς τα χωράφια. Τους καταδίωξαν για δέκα λεπτά περίπου χωρίς να μπορέσουν να τους εντοπίσουν.

_______________________________________________________________

Αυτά κι άλλα πολλά…

Φιλοσοφικά πάντα μιλώντας, αυτός ο μικροαστισμός εξυψώνει σε εξέχουσα θέση το σύνδρομο του “υπάκουου πολίτου” έναντι του “ελεύθερου πολίτου”.
Το πλέον παράλογο όλων είναι ότι αποδίδονται οι ταμπέλες στους ανθρώπους πριν καν αυτοί αποκτήσουν γνώση και γνώμη, με αποτέλεσμα οι ταμπέλες να αποτελούν εντέλει τα ισχυρότερα στηρίγματα του συστήματος.
Με τις πρακτικές αυτές έχει παγιωθεί ένα ολοένα και αυξανόμενο κοινωνικό σύνολο, του οποίου η σκέψη και τα κοινωνικά αντανακλαστικά θυμίζουν τη ρήση περί κλειστού αλεξίπτωτου, το οποίο δεν ανοίγει ούτε όταν βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση.
Παράλληλα, μειωμένες είναι και οι αντιληπτικές ικανότητες περί της πραγματικότητας που τους περιβάλλει και αντιστρόφως ανάλογη της πραγματικότητας η ανάληψη ευθύνης από τους ίδιους, μια που πάντα «φταίνε μόνο οι άλλοι» για τα δικά τους προβλήματα.
Απορίες δεν υπάρχουν , αφ’ ης στιγμής υπάρχουν οδηγίες: Φροντίζουν γι’ αυτό οι μισθοφόροι δημοσιογράφοι, καθώς και τα φερέφωνα των τραπεζών και των κομμάτων.



«Κλείστε τις τηλεοράσεις. Είναι ζήτημα επιβίωσης.»
The last drive
Κι όταν συμβεί το α|πρόβλεπτο – μικροαστοί θα σας φάνε τα παιδιά σας..

Προηγούμενο άρθροΤαξίδι στη γη των ζωντανών νεκρών: Οι Rohingya της Δυτικής Μυανμάρ
Επόμενο άρθροΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ..
ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Μένει στα Εξάρχεια. Ζει στον πλανήτη του. Βλέπει φωτογραφικά (κυρίως ασπρόμαυρα) Γνωρίστηκε με τη φωτογραφία τον προηγούμενο αιώνα. Αγαπά τον Φρίντριχ Νίτσε για το "Η αισθητική είναι ανώτερη της ηθικής". Αγαπά τη λέξη ελευθερία και το ασπρόμαυρο πορτραίτο. Τα καρέ του Ντίνου Διαμαντόπουλου και τον Helmut Newton, εμμονικά. Συμφωνεί πώς ο χρόνος καταστρέφει τα πάντα, εκτός από το ουίσκι. Κι ότι κανείς δεν μπορεί να ξεγελάσει το θάνατο, παρά μόνο η ζωή. Είναι πεπεισμένος πώς η ζωή του είναι βασισμένη σε πραγματική ιστορία και πώς ο γιαλός είναι στραβός.