Κοινοποιησεις

Ισορροπώντας τη μαύρη κωμωδία με το καταστροφικό δράμα, ο Μάρτιν ΜακΝτόνα
κατασκευάζει μια εξειδικευμένη δομημένη, βάναυση, αλλά εκπληκτικά αφηρημένη αφήγηση γύρω από μια γυναίκα που είναι έτοιμη να πυρπολήσει ολόκληρη τη ζωή της, αν αυτό σημαίνει να πιάσει το δολοφόνο.

Η Μίλντρεντ Χέιζ είναι μία χωρισμένη γυναίκα, που ζει με τον γιο της, Ρόμπι, και πριν από λίγους μήνες βιάστηκε και δολοφονήθηκε η κόρη της.
Είναι εξοργισμένη επειδή οι έρευνες δεν προχωρούν και νοικιάζει τρεις πινακίδες στις οποίες αναγράφεται:
“Βιαζόταν ενώ πέθαινε”, “Καμία σύλληψη ακόμη;” και “Πώς και έτσι, αστυνόμε Γουίλομπι;”.

Η τοπική κοινωνία αντιδρά στην τοποθέτηση αυτών των πινακίδων, μεταξύ αυτών και ο ρατσιστής αστυνόμος Τζέισον Ντίξον.
Το γεγονός ότι ο Μπιλ Γουίλομπι έχει καρκίνο στο πάγκρεας και πεθαίνει σε λίγους μήνες, ενισχύει την οργή τους.
Ο Ντίξον αποφασίζει να της κάνει τη ζωή δύσκολη, συλλαμβάνοντας τη συνεργάτιδά της και επανεξετάζοντας τους όρους της ενοικίασης των πινακίδων.
Επίσης, ο πρώην άντρας της, Τσάρλι, πάει στο σπίτι της με τη νέα του σύντροφο και την κατηγορεί και για το θάνατο της κόρης τους και για τις πινακίδες.

Ένα βράδυ, ο Μπιλ αυτοκτονεί και αφήνει σημειώματα, που απευθύνονται μεταξύ άλλων και στη Μίλντρεντ, εξηγώντας της ότι δεν συσχετίζεται η αυτοκτονία του με εκείνη και ότι αυτός κρυφά έδωσε τα χρήματα για τις πινακίδες για ακόμα έναν μήνα.
Ο Ντίξον αντιδρά έντονα όταν μαθαίνει για τον Μπιλ, επιτιθέμενος βίαια στον Ρεντ, που έδωσε την άδεια για τις πινακίδες.
Ο νέος επικεφαλής του αστυνομικού τμήματος τον απολύει.

Κάποια νύχτα, η Μίλντρεντ και ο Ρόμπι βλέπουν τις πινακίδες να καίγονται.
Η Μίλντρεντ οργισμένη ρίχνει μολότοφ στο αστυνομικό τμήμα, στο οποίο βρίσκεται μόνο ο Ντίξον που διαβάζει το σημείωμα που του άφησε ο Μπιλ, στο οποίο τον συμβουλεύει να μάθει να αγαπάει.
Ο Ντίξον βγαίνει έξω με τον φάκελο της Άντζελα Χέιζ και έχει αρκετά εγκαύματα. Εκείνη τη στιγμή, βρίσκεται στο σημείο ο Τζέιμς, ο οποίος δίνει άλλοθι στη Μίλντρεντ και της ζητάει αν βγούνε για φαγητό.
Στη συνέχεια, ένας από τους εργάτες που έφτιαξαν τις πινακίδες της λέει πως μπορούν να τις ξαναβάλουν χωρίς κόστος…

Η ταινία απέσπασε 7 βραβεία στις Χρυσές Σφαίρες.

Δεν είναι μόνο η ιστορία της πρωταγωνίστριας – παράλληλα με την ιστορία της τρέχει αυτή του τοπικού αστυνομικού Dixon (Rockwell), ενός ρατσιστή με χαμηλό IQ και πλήρη αδιαφορία για τα πολιτικά δικαιώματα.
Και όμως με κάποιο τρόπο αυτός ο άνθρωπος που δεν αξίζει λύτρωση και μια γυναίκα που την χρειάζεται για να επιβιώσει (ακόμα και αν δεν το γνωρίζει) βρίσκονται στο ίδιο δρόμο.
Όπου οι ζωές αυτών των δύο συγκλίνουν είναι εκεί όπου βρίσκεται η ψυχή – αν όχι απαραίτητα η καρδιά – της ταινίας.
Ο Sam Rockwell έχει σταθερά, χτίσει μια καριέρα ως ηθοποιός χαρακτήρων, αλλά με τον Dixon δημιουργεί απλά έναν πραγματικά σπουδαίο χαρακτήρα.
Με πολλούς τρόπους, η ταινία συνεχίζει να σοκάρει, να αναισθητοποιεί και να εκπλήσσει μέχρι τις τελευταίες στιγμές της.

Οι κριτικοί κινηματογράφου ξυπνούν κάθε πρωί προσευχόμενοι η ημέρα τους να περιλαμβάνει μια ταινία όπως to three Billboards Outside Ebbing, Μιζούρι.
Είναι τολμηρό, αστείο, συναρπαστικό, αγωνιώδες, απρόβλεπτο, τρομακτικό, όμορφο, κωμικό, τραγικό και ατρόμητο.

Είναι μία από τις καλύτερες ταινίες που θα δούμε φέτος.