Κοινοποιησεις

Φωτογραφές – κείμενο: ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

Οι ανάσες των λύκων αυτή τη φορά επέστρεψαν να μας χνωτίσουν στην αίθουσα του αγαπημένου παλιού κινηματογράφου της πόλης, “Τριανόν”.

Έπειτα από τα sold out και των δυο ημερών στην Αθήνα τον Οκτώβριο, όπου ξανανασάνανε μαζί μετά από χρόνια.
Αλλά και στο Βασιλικό Θέατρο Θεσσαλονίκης..

Ωστόσο, οι πιο καυτές ανάσες  προστέθηκαν τη δεύτερη μέρα, μετά από έντονη  απαίτηση του κοινού για το οξυγόνο του!!

Δυο (2) μοναδικές ανάσες  – 2/3 sold out.

Εκπλητική ατμόσφαιρα, ανώμαλα φώτα, ρίγη.. (που νοιώσαμε ανάμεσα) στο «ορατό σκοτάδι»

και η μελοποιημένη ποίηση των δημιουργών στα αυτιά μας είναι άξια θαυμασμού!

Η παράσταση είναι μια Μυσταγωγία.

Κι όμως, εκείνη τη στιγμή, .. κάποιος,  λίγο- πολύ γνωστός ντόπιος και, φάν  του συγκροτήματος ΤΡΥΠΕΣ, με μπόλικη και σίγουρη φωνή προς το τέλος της παράστασης, – θυμήθηκε – να διαμαρτυρήθεί.

Κι απευθυνόμενος στον Γιάννη Αγγελάκα

( την ώρα που επικρατούσε απόλυτη ησυχία, πριν καν  ολοκληρωθεί το τραγούδι,

από τους δυο δημιουργούς )

είπε ότι «προτιμά ξεκάθαρα την ποίηση χωρίς τσέλο».

Δεν της χρειάζεται, δήλωσε.

Καλά, δεν το είπε έτσι ακριβώς..
Αστραπιαία το κοινό τον απομόνωσε και φυσικά οι περισσότεροι δεν τον είδαν με καμμία συμπάθεια..

Κι ο Γιάννης Αγγελάκας  πάντα αξιοπρεπής  πετάρισε φευγαλέα τα βλέφαρα του, χωρίς να διακόψει τη νιρβάνα που είχε βυθιστεί σεβόμενος τον κόσμο του.. (η σιωπή είναι θηρίο, θηρίο ευγενικό)..και ρουφιάνοι δε θα γίνουμε.

Αλλά ρε αδερφέ μου..

Θα πείραζε να γίνει λίγο καλύτερη η αισθητική σου;

Φίλε, ξέρω τι θα μου πείς.. στ΄αρχίδια σου, όμως;

Μια χαρά γαμώ θα πω κι εγώ, ότι σε βολεύει η μετριότητα της κάθε ταμπέλας που πιστεύεις σα χριστιανός..

Το τσέλο, λοιπόν, που δε το διαβάζει το παραλογισμικό σου – θεωρείς πως τα ποιήματα, δεν υπάρχει λόγος να τα  συνοδεύει.

Τα σακουλεύεσαι  δλδ. μάγκα μου, όλα και τα γνωρίζεις καλύτερα κι από τους ποιητές τους;

Μάθε καλέ μου φίλε και το λέω με πίκρα πιότερο, ότι η ( μέσα μας ) επανάσταση

– που προσδοκούμε- ,δεν είναι αυτή που νομίζεις.

Δεν έχει σημασία η ταμπέλα… ποντάρουν στην αγραμματοσύνη του μέσου Έλληνα.

ΥΓ. Λίγο-πολύ τα γνωρίζουμε.. η νεότερη ελληνική επανάσταση – είναι απλώς επαρχιώτικη..

Προηγούμενο άρθροGold On The Ceiling | The Black Keys
Επόμενο άρθροΣΥΡΙΑ – ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΟ ΑΚΡΟ | ΒΙΝΤΕΟ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Μένει στα Εξάρχεια. Ζει στον πλανήτη του. Βλέπει φωτογραφικά (κυρίως ασπρόμαυρα) Γνωρίστηκε με τη φωτογραφία τον προηγούμενο αιώνα. Αγαπά τον Φρίντριχ Νίτσε για το "Η αισθητική είναι ανώτερη της ηθικής". Αγαπά τη λέξη ελευθερία και το ασπρόμαυρο πορτραίτο. Τα καρέ του Ντίνου Διαμαντόπουλου και τον Helmut Newton, εμμονικά. Συμφωνεί πώς ο χρόνος καταστρέφει τα πάντα, εκτός από το ουίσκι. Κι ότι κανείς δεν μπορεί να ξεγελάσει το θάνατο, παρά μόνο η ζωή. Είναι πεπεισμένος πώς η ζωή του είναι βασισμένη σε πραγματική ιστορία και πώς ο γιαλός είναι στραβός.