Κοινοποιησεις
Αρέσκομαι να τα πίνω ως αργά στα μπαρ τις νύχτες
κι έπειτα τη μπλε ώρα να χαζεύω τα φώτα’ κεράκια
στις κολώνες της Δ.Ε.Η στη διαδρομή της επιστροφής.
Στο δρόμο κάνω σχέδια για το άμεσο μέλλον.
Αυτές οι δευτερόλεπτες σκέψεις, λοιπόν, είναι και οι πιο κρίσιμες.
Αν πάθεις κάτι και δεν έχεις τηλέφωνο, τη γάμησες.. χμ, μπα!
Σιγά μη θυμάσαι απ΄ έξω τηλέφωνα εκείνη την ώρα..
Πες ότι γίνεται κιόλας.
Πες ρε παιδάκι μου ότι γίνεται’ κι αφεθείς στη μοίρα σου,
ουρλιάζει μέσα σου αυτός που δεν πιστεύει σε τίποτα
κι έτσι σώζεσαι. Ω Ναι!

Έτσι τα ξεκάνουμε αυτά τα γαμημένα δευτερόλεπτα.
Η τέχνη της αποστασιοποίησης.

Στη ζωή κυλάς σαν το νερό, ενηλικιώνεσαι σαν το ουίσκι,
αλλά δε σου δίνουν το happy end.
Κι εγώ, σχεδιάζω τα λάθη που θα καώ άμεσα ή
δεν θα κάνω ποτέ.
Μετράω ιστορίες μου και ηλίθια, βαρετά φλερτ
από αυτά που ελπίζω επίσης να μην ζήσω ποτέ..

Με κρατάει ζωντανό το κάθε χάραμα’ σαν τους φυλακισμένους που
κάνουν γυμναστική.
Θέλω να μπω σε μια ταινία του Ντε Πάλμα και
να καθαρίσω τον μπάτσο από την πρώτη σκηνή.
Να με στείλω ισόβια σε μια αμερικάνικη θάλασσα της δυτικής
ακτής στον Ειρηνικό. Σε μια θάλασσα ή κάπου σαν θάλασσα..
Αν όλα πάνε σκατά, θα πεθάνουμε χώρια.

Είναι που θέλω όταν έρθεις να με φωταγωγήσω και τώρα
με σβήνω για οικονομία και που αδυνατώ στην παρούσα φάση
να σου χαρίσω εκείνο το προάστιο που πήγαινε με τα μάτια σου’
δε βαριέσαι όμως, έτσι κι αλλιώς δική σου είναι η πόλη

Προηγούμενο άρθροΙφιγένεια Ντούμη | Σεπαρέ
Επόμενο άρθροΤομ Γουέιτς |ένα περίεργο πράγμα το οποίο συνέβη σε ένα περίεργο μέρος
ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Μένει στα Εξάρχεια. Ζει στον πλανήτη του. Βλέπει φωτογραφικά (κυρίως ασπρόμαυρα) Γνωρίστηκε με τη φωτογραφία τον προηγούμενο αιώνα. Αγαπά τον Φρίντριχ Νίτσε για το "Η αισθητική είναι ανώτερη της ηθικής". Αγαπά τη λέξη ελευθερία και το ασπρόμαυρο πορτραίτο. Τα καρέ του Ντίνου Διαμαντόπουλου και τον Helmut Newton, εμμονικά. Συμφωνεί πώς ο χρόνος καταστρέφει τα πάντα, εκτός από το ουίσκι. Κι ότι κανείς δεν μπορεί να ξεγελάσει το θάνατο, παρά μόνο η ζωή. Είναι πεπεισμένος πώς η ζωή του είναι βασισμένη σε πραγματική ιστορία και πώς ο γιαλός είναι στραβός.