Κοινοποιησεις

Πάμε χρόνια πίσω, όχι πολλά.. όταν πιστεύαμε στα όνειρα.

Τότε,χωρίς πολλές γνώσεις κι εμπειρία θεωρούσαμε ότι μπορούσαμε να πέτυχουμε τα πάντα όλα.

Ύστερα ήρθε η ζωή και μας συστήθηκε, όχι με ψευδώνυμα.

Πρόσωπο με πρόσωπο.

Η ζωη μοιάζει με τις εποχές, πότε σαν κακός Χειμώνας και πότε σαν την άνοιξη στα πάνω της.
Κι όλα αυτά μαζί μάς έκαναν να αλλληλο/αλλοτριωθούμε.
Και να φιμώσουμε τα όνειρά μας.
Οι πιο πολλοί τα αφήσανε.
Και κάποιοι επιμείνανε, τα προσαρμόσανε στα νέα δεδομένα και φτιάξαμε ” άλλα ” – νέα.
Κι όλη εκείνη η ονειρεμένη καύλα κι όλα τα “μπορώ” της γης
δε μοιάζουν πια τόσο ρεαλιστικά όσο τότε που ήμασταν (πλήν – συν) 20άρηδες..
Η νόρμα της κοινωνίας, οι συμβιβασμοί κι οι σχέσεις γύρω μας, γίνονται χωρίς να το αντιληφθούμε μαύρες θάλασσες του εαυτού μας

και συμπληγάδες, που νομίζουμε ότι δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε.

Μέχρι πού θα επιμείνουμε..

Τότε μόνο καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχουν όρια.

Η χώρα που μεγάλωσα κι έχω τις πιο ζέστες στιγμές μου, μου προκαλεί και το πιο στενάχωρο συναίσθημα της ζωής μου:

Την έλλειψη σεβασμού στους συνανθρώπους μας και ειδικά, σε όσους είναι – άδικα – στα κελιά

και είμαι(στε) όλη η ομάδα του ” cingialo.gr ” δίπλα σε κάθε ελέυθερο άνθρωπο – πολίτη αυτής της γης.

Γιατί οι άνθρωποι που είναι αρκετά τρελοί για να πιστεύουν ότι μπορούν
να αλλάξουν τον κόσμο, είναι αυτοί που στο τέλος το κάνουν..

Λευτεριά σ’ όσους είναι στα κελιά.

Προηγούμενο άρθροΑλληλεγγυή 22/3 – Nosotros Social Centre
Επόμενο άρθροΤhe theory of everything | H θεωρία των πάντων
ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Μένει στα Εξάρχεια. Ζει στον πλανήτη του. Βλέπει φωτογραφικά (κυρίως ασπρόμαυρα) Γνωρίστηκε με τη φωτογραφία τον προηγούμενο αιώνα. Αγαπά τον Φρίντριχ Νίτσε για το "Η αισθητική είναι ανώτερη της ηθικής". Αγαπά τη λέξη ελευθερία και το ασπρόμαυρο πορτραίτο. Τα καρέ του Ντίνου Διαμαντόπουλου και τον Helmut Newton, εμμονικά. Συμφωνεί πώς ο χρόνος καταστρέφει τα πάντα, εκτός από το ουίσκι. Κι ότι κανείς δεν μπορεί να ξεγελάσει το θάνατο, παρά μόνο η ζωή. Είναι πεπεισμένος πώς η ζωή του είναι βασισμένη σε πραγματική ιστορία και πώς ο γιαλός είναι στραβός.